silvermynt värt 2 mark Logga in

lily collins và zac efron satsa pengar på aktier

Svara

sköt sig själv i benet uppsagd innan föräldraledighet
Gammal 2018-05-31, 16:41   #förstärkt översättning engelska 1

Reg.datum: maj 2018
koppla strömbrytare 12v: 8
Standard väggfärg från jula Overwatch League

Hej.

Är det någon här på forumet som bettar på Overwatch League? Jag har följt turneringen ända från första början och kollat i stort sett varenda match som har lirats samt att jag lirar själv på ganska hög nivå. Det var inte förrän jag diskuterade möjligheten att betta på ligan med en vän som jag hittade hit, att gissa rätt på vem som vinner är inte svårt då skrällchansen är mycket låg vilket inte alls är reflekterat i oddsen. Ligan kallas ju alltjämt "4-0watch league".

Hur ser det ut med spelbolag för eSport? Som jag har förstått det så är risken att bli avstängd eller eliminerad stor om spelbolag(en) upptäcker att man har bättre koll än dom flesta i sporten man är intresserad av, dvs att man kan tjäna pengar på det.

Är det någon som har frågor angående Overwatch och ligan dom spelar i svarar jag gärna. Jag har även startat ett nytt spreadsheet för detta: hallonmoussetårta med hallonspegel
Bragi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

kropp och själ mässa göteborg « strandvägen 11 kungsängen | barnkläder outlet göteborg skötväska bugaboo storksak »
Ämnesverktyg